יום חמישי, 12 ביוני 2014

הפנסיונרית VS חברות הסלולר והתקשורת

היציאה לפנסיה שינתה לי סדרי עולם. פתאום יש לי פנאי להוציא דואר מתיבת הדואר באופן שוטף ולא אחת לחודש. במקום לאחסן את המעטפות בתיק ולומר כשיהיה זמן נמיין ונתייק, אני ממיינת בניחותא את מעטפות הדואר. פותחת אותן בהתרגשות, עוברת בקפידה על הקבלות בודקת את המספרים וקוראת את האותיות הקטנטנות.
עבורי זו כניסה לעולם לא מוכר, עולם שבו יש הפתעות והמכשולים מהווים אתגר.

גיליתי שבקריאת החשבוניות עולות שאלות ותהיות רבות ואז החלטתי לפתור את התעלומות ולפנות לנציגי השירות.
מה צריך לעשות כדי לקבל שירות?
ראשית לאתר את מספר הטלפון שבו אפשר לקבל נציג שירות.
לחייג בשלווה ולצפות למענה אנושי שיפתור את הבעיות.
קחו לדוגמה את חברת הוט 6939*
הוט עסקים שלום, קול גברי יפה ומנומס עונה לי. אני מתחילה לדבר.....ואז הקול ממשיך, להצטרפות הקישי 2 לשירות לקוחות 3 לתמיכה תכנית 4......מהר מהר אני מקישה 3 ומנסה להשחיל מילה......השיחה מתחילה להישמע כמשחק של פסיפס הוראות ומספרים.
הקול ממשיך לתת הוראות נא להקיש את מספר הטלפון שממנו את מחייגת.....אני מסתכלת ימינה ושמאלה ומקישה.
המספר לא מזוהה במערכת נוזף בי הקול הגברי, את מועברת לנציג שירות. נהדר אני חושבת עכשיו יהיה מי שישמע אותי.

הנך מספר 18 בתור הארוך מהרגיל, זמן המתנה 12 דקות.
אין בעיה אני פנסיונרית ויש לי זמן.....עוברות 24 דקות                    והמוזיקה ממשיכה להדהד והפרסומות לשירות זה או אחר מפמפמות וחופרות במוח.
בדרך כלל לאחר 10 דקות המתנה הייתי מתייאשת, מנתקת ופונה לעיסוקים אחרים יותר פרודוקטיביים ושוכחת מהשאלה עד לקבלת החשבונית הבאה.
בשבוע הזה לפני המונדיאל החלטתי שאני מתחרה בחברות השונות ונראה מי עולה לגמר.
אז התוצאות כדלקמן:
חברת סלקום הפסידה אותי כמקור כספי נאמן שנתן לה מדי חודש תמיכה כספית בסכום של שלוש ספרות.
עברנו לחברת 012 ושם החשבונות ירדו לסכום של שתי ספרות.
התוצאה - תיקו הם מרוצים ואני מרוצה.
החברה שתומכת באינטרנט חייבה אותנו שלוש שנים עבור שירותי תיבת דוא"ל ושיחות חו"ל, שירותים שלא השתמשנו בהם. שיחה קצרה והשירותים המיותרים הוסרו. התוצאה מראה שהסכום בעל שלוש הספרות צנח לעשרים וחמישה שקלים בלבד וקיבלתי הטבה תוספת מהירות של 100 מגה.
זה ניצחון ברור לזכותי.
חברת נטויזן שלחה לנו במשך שלוש שנים חשבוניות לתשלום......בירור מאוחר מדי הראה שהסכום לתשלום הינו עבור "דמי שימוש". 
שאלה לבירור: מהם אותם דמי שימוש? התשובה היתה שזהו סכום קבוע למרות שלא השתמשנו בשירותי 013 שפעם ביקשנו.
ביטלתי את ההוראה ובכל זאת הם הודיעו לי שעלי להמשיך ולשלם דמי שימוש עבור שירות שלא מתבצע למשך חודש נוסף.
זה היה ניצחון דחוק כי יצאתי בהרגשה ש"דפקו אותי". מעניין אם אפשר להגיש תלונה על הטרדה מינית.....

בסיכום השבוע ראש השבט עשה חשבון פשוט שעשר שיחות במשך 120 דקות המתנה הביאו לחסכון של 1125.00 ש"ח.
הוא הבטיח לתת לי מדליה בשולחן שבת.
אז בסיכום הכללי יש לי שלושה ניצחונות ותיקו אחד.

חברת הוט עדיין במשחק כי לא השגתי עד רגע זה נציג שירות.
למי שיש קשרים אנא עזרה בארגון המשחק ובשיפוט.

ונסיים באיחולים למשחקי מונדיאל מוצלחים ומעניינים.





תגובה 1:

  1. אהבתי מאוד. באמת הגיע הזמן להעלות אכל חברות האינטרנט על שולחן הניתוחים.
    אני עברתי את כולם אחד אחד. כולם גבו מאיתנו חשבונות יתר. ממעטים הצלחתי לקבל החזר. אבל החלטתי: אם הדרך היחידה שלי להחזיר להם היא לעזוב זה מה שאעשה. בדרך כלל אחרי שעזבתי קיבלתי החזרים, פיצוי כספי נוסף, ומחירי חבילות נמוכים בצורה מגוחכת. אבל... לא מספיק להגיד להם "אני עוזבת" צריך לעזוב ממש! להתעקש על כך בממש ינתקו אותך. תודה על הפוסט. מקווה להמשך.

    השבמחק

אשמח לקרוא מה דעתכם על פוסט זה